8 مرحله برای Ace a Test:

  1. درک مطلب: قبل از آزمون، مطمئن شوید که مطالبی را که انتظار می‌رود بدانید، درک کرده‌اید. یادداشت های خود را مرور کنید، فصل های مربوطه را در کتاب درسی خود بخوانید و اگر سؤالی دارید از مربی یا دستیار آموزشی خود بپرسید.

مرجع: “چگونه به طور موثر مطالعه کنیم” توسط دانشگاه کالیفرنیا، برکلی (https://www.berkeley.edu/students/academic-policies/student-conduct/how-to-study-effectively/)

  1. ایجاد یک برنامه مطالعه: زمان و نحوه مطالعه برای آزمون را برنامه ریزی کنید و به برنامه خود پایبند باشید. مطمئن شوید که برای مرور و تمرین مطالب و همچنین برای شرکت در آزمون های تمرینی وقت بگذارید.

مرجع: “نحوه ایجاد یک برنامه مطالعه” توسط دانشگاه میشیگان (https://www.umich.edu/~uip/study-plan-worksheet))

  1. آزمون های تمرینی شرکت کنید: آزمون های تمرینی روشی عالی برای سنجش دانش شما در مورد مطالب و شناسایی زمینه هایی است که باید بر مطالعه خود تمرکز کنید. تست های تمرینی را تحت شرایط زمان بندی شده برای شبیه سازی تجربه واقعی آزمون انجام دهید.

مرجع: «مزایای آزمون‌های تمرینی» توسط هیئت کالج (https://www.collegeboard.org/opportunities-for-students/testing/practice-tests)

  1. از تکنیک‌های یادگیری فعال استفاده کنید: تکنیک‌های یادگیری فعال، مانند خلاصه کردن مطالب با کلمات خود، ایجاد نقشه‌های مفهومی، و انجام آزمون‌های تمرینی، می‌تواند به شما در حفظ اطلاعاتی که در حال مطالعه هستید کمک کند.< /li>

مرجع: “تکنیک های یادگیری فعال” توسط دانشگاه میشیگان (https://www.umich.edu/~uip/active-learning-techniques)

  1. خواب کافی داشته باشید: خواب برای تثبیت حافظه و یادگیری ضروری است، بنابراین مطمئن شوید که قبل از آزمایش به اندازه کافی بخوابید. شب قبل از آزمایش ۷ تا ۹ ساعت بخوابید.

مرجع: “اهمیت خواب برای یادگیری” توسط بنیاد ملی خواب (https://sleepfoundation.org/sleep-topics/sleep-and-learning/)

  1. سازماندهی بمانید: همه مطالب مطالعه خود، از جمله یادداشت‌ها، فلش کارت‌ها، و آزمون‌های تمرینی را سازماندهی کرده و به راحتی در دسترس قرار دهید. این باعث صرفه جویی در وقت و کاهش استرس می شود.

مرجع: “نکات مدیریت زمان برای دانشجویان” توسط دانشگاه کالیفرنیا، برکلی (https://www.berkeley.edu/students/academic-policies/time-management-tips)

  1. از تکنیک های مدیریت استرس استفاده کنید: آزمون دادن می تواند استرس زا باشد، اما تکنیک های زیادی وجود دارد که می توانید برای مدیریت استرس خود از آنها استفاده کنید، مانند تنفس عمیق، تجسم و خودگویی مثبت. li>

مرجع: “تکنیک های مدیریت استرس” توسط انجمن روانشناسی آمریکا (https://www.apa.org/helpcenter/stress-management)

  1. متمرکز بمانید: در طول آزمون، متمرکز بمانید و از حواس پرتی خودداری کنید. وقت خود را صرف کنید و قبل از پاسخ دادن هر سوال را با دقت بخوانید.

مرجع: “چگونه در طول آزمون متمرکز بمانیم” توسط دانشگاه تگزاس در آستین (https://www.utexas.edu/student/academics/resources/stay-focused-duur-test)

10 نکته اثبات شده برای کمک به شما در یک آزمون:

  1. تقسیم جلسات مطالعه: تقسیم کردن جلسات مطالعه به بخش‌های کوتاه‌تر با وقفه‌های بین‌المللی می‌تواند به شما کمک کند اطلاعات را بهتر حفظ کنید.

مرجع: “مزایای شکستن جلسات مطالعه” توسط هاروارد بیزینس ریویو ( https://hbr.org/2018/03/the-benefits-of-breaking-up-your-study-sessions)

  1. استفاده از تکرار با فاصله: تکرار فاصله‌دار تکنیکی است که در آن مطالب را در فواصل زمانی طولانی‌تر مرور می‌کنید تا به تقویت آن در حافظه بلندمدت کمک کنید.

مرجع: “تکرار با فاصله: تکنیک اثبات شده برای یادگیری” توسط دانشمندان یادگیری (https://www.learningscientists.org/blog/2018/2/15/spaced-repetition-a-proven-technique-for -یادگیری)

  1. یادآوری فعال را تمرین کنید: یادآوری فعال شامل فراخوانی فعال اطلاعات از حافظه به جای خواندن مجدد آن است. این می تواند به شما کمک کند اطلاعات را بهتر حفظ کنید و عملکرد تست خود را بهبود بخشد.

مرجع: “مزایای یادآوری فعال” توسط دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس (https://www.uclahealth.org/health-library/pages/the-benefits-of-active-recall.aspx)

  1. از دستگاه های یادگاری استفاده کنید: دستگاه های یادگاری، مانند کلمات اختصاری و قافیه، می توانند به شما کمک کنند اطلاعات و مفاهیم کلیدی را به خاطر بسپارید.

مرجع: “قدرت دستگاه های یادگاری” توسط دانشگاه میشیگان (https://www.umich.edu/~uip/mnemonic-devices)

  1. وقت استراحت: استراحت کردن می‌تواند به شما کمک کند در طول جلسات مطالعه متمرکز و سرحال بمانید.

مرجع: “مزایای استراحت” توسط انجمن روانشناسی آمریکا (https://www.apa.org/helpcenter/taking-breaks)

  1. قبل از آزمون خواب خوبی داشته باشید: همانطور که قبلا ذکر شد، خواب برای تقویت حافظه و یادگیری ضروری است، بنابراین مطمئن شوید که قبل از آزمون خواب خوبی داشته باشید.
  2. هیدراته بمانید: نوشیدن مقدار زیادی آب می تواند به شما کمک کند در طول آزمایش متمرکز و هوشیار بمانید.

مرجع: “مزایای هیدراته ماندن” توسط وبلاگ سلامت هاروارد (https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/the-benefits-of-staying-hydrated)

  1. زمان خود را به طور موثر مدیریت کنید: مدیریت موثر زمان خود در طول آزمون می تواند به شما کمک کند تمرکز خود را حفظ کرده و تمام سوالات را در زمان تعیین شده تکمیل کنید.

مرجع: “نکات مدیریت زمان برای تست زدن” توسط دانشگاه تگزاس در آستین (https://www.utexas.edu/student/academics/resources/time-management-tips-for-test-taking )

منابع و مراجع دارای اعتبار بالا:

  1. «چگونه به طور مؤثر مطالعه کنیم» توسط دانشگاه کالیفرنیا، برکلی (https://www.berkeley.edu/students/academic-policies/student-conduct/how-to-study-effectively/ )
  2. “نحوه ایجاد یک برنامه مطالعه” توسط دانشگاه میشیگان (https://www.umich.edu/~uip/study-plan-worksheet))
  3. «مزایای آزمون‌های تمرینی» توسط هیئت کالج (https://www.collegeboard.org/opportunities-for-students/testing/practice-tests)
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...